Strefa Nauczyciela

Znajdziesz tu informacje i materiały dla nauczycieli, którzy chcą wspierać rozwój dzieci z wykorzystaniem tabletów i nowoczesnych technologii.

Tematy Lekcji

Karta Lekcji – zawiera Cele Lekcji oraz informacje na temat Wiedzy, Postaw i Wartości, Kompetencji i Umiejętności uczniów

Scenariusz Lekcji – zawiera uwagi metodyczne dotyczące zajęć oraz Scenariusz Lekcji

Odkrywamy Zwierzęta - Szalony Eksperyment
Naukowiec Alchemiusz przeprowadza nieudany eksperyment i doprowadza do zniknięcia wszystkich zwierząt. Aby naprawić swój błąd wyrusza w podróż, podczas której dowiaduje się wielu ciekawych rzeczy na temat świata zwierząt. W odkrywaniu i przywracaniu wszystkich gatunków zwierząt pomagają mu uczniowie.
Wyścigowe Kodowanie
Paweł bardzo chce wziąć udział w wyścigu gokartów.
Niestety nie potrafi dobrze jeździć.
Programując wyścigówkę dzieci pomagają Pawłowi wygrać wyścig.
Ratujemy Rezerwat Przyrody
Zanieczyszczenia, śmieci i kończące się zasoby naturalne spowodowały ucieczkę zwierząt z kwitnącej niegdyś okolicy. Dzieci, tworząc rezerwat przyrody, pozwalają zwierzętom powrócić do ich naturalnego środowiska.
Rozwiązujemy Zagadki i Pułapki
Któregoś dnia smok uwięził księżniczkę i jej rodziców. Sprytne pułapki smoka sprawiały, że rycerze byli bezsilni. Wtedy na pomoc przychodzi Pan Tablet i wspólnie z dziećmi rozwiązuje kolejne zadania i pułapki zastawione przez smoka Pułapkisława.
Budujemy Metropolię
Dwójka przyjaciół na co dzień mieszkająca na wsi postanawia wyjechać na wakacje do wielkiego miasta – Nowego Jorku. Niestety nigdy nie byli w mieście, a tym bardziej w tak dużej metropolii jaką jest Nowy Jork. Z pomocą przybywa Pan Tablet i opowiada o najważniejszych elementach i warunkach powstania takiego miejsca.
Wybieramy Króla Matematyki
Doktor Zero planuje zniszczyć świat. Nie pozwól mu na zrealizowanie planu i ocal świat. Jako agent Prime, rozbrajaj kolejne pułapki i rozwiązuj matematyczne zagadki. Uratuj wszystkie cyfry i pokrzyżuj plany Doktora Zero.
Odkrywamy Kreatywność
Uczeń rozwiązuje problem głównych bohaterów tworząc własną konstrukcję lub budowlę wykorzystując sześcienne bryły i kierując robotem, pamiętając o potrzebach mieszkańców planety Awarii.
Projektujemy Zabawkę
Historia przedstawia zabawkę, która chciałby, aby ktoś ją pokochał. Niestety, nie zna swojej historii i nie wie nawet kto ją stworzył. Okazuje się, że nie jest skończona i dlatego nikt nie zwraca na nią uwagi. Na pomoc przybywa Pan Tablet, który angażuje uczniów i proponuje, aby dokończyli zabawkę według własnego pomysłu.
Rozwiązujemy Logiczne Łamigłówki
Wodne robaczki to przemiłe stworzenia, żyjące w swoim magicznym świecie pełnym wody. Pewnego dnia pojawił się zły czarnoksiężnik Marudnik i pozbawił je wody. Maleństwa są coraz bardziej spragnione i smutne a dzieci muszą im pomóc doprowadzając do nich wodę i uratować Wesołą Krainę.

Jak Włączyć Lekcję?

Obejrzyj nasz Samouczek opisujący krok po kroku jak włączyć lekcję z Panem Tabletem lub pobierz Instrukcję w PDF.

Zostaw Swój Kontakt

Pan Tablet

Zajęcia multimedialne z tabletami

+48 533 100 780
biuro@pan-tablet.pl
pan-tablet.pl

 

Pan Tablet Sp. z o. o.
ul. Polna 78/4
55-093 Kiełczów

NIP: 8961577704

Scroll Up