Logo
  • Strona główna
  • Dla rodziców
  • Dla nauczycieli
  • Oferta
  • Współpraca
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt

Zarezerwuj miejsce już dziś

BLOG

Warsztaty kreatywne i bezpieczne korzystanie z technologii


Warsztaty edukacyjne z

odkrywaniem ciała w AR,

pierwszymi krokami w programowaniu

i rozwojem logiki przez gry

Nasze zajęcia dla klas 1–4 zostały podzielone na trzy bloki tematyczne, które odpowiadają na realne potrzeby uczniów i nauczycieli. W ramach warsztatów dzieci mogą w nowoczesny sposób poznawać budowę ciała człowieka dzięki rozszerzonej rzeczywistości, uczyć się podstaw programowania poprzez zabawę z OSMO Coding oraz rozwijać logiczne myślenie i kreatywność z wykorzystaniem gier takich jak Tangram czy Bloxels. To połączenie technologii i dydaktyki sprawia, że lekcje stają się ciekawsze, a uczniowie uczą się przez praktyczne doświadczenia, które na długo zapadają w pamięć.

Tematyczne bloki zajęć

AR i ludzkie ciało, OSMO Coding, Tangram i Bloxels – uczniowie łączą naukę biologii, podstawy kodowania i kreatywną zabawę w jednym cyklu zajęć.

Dla klas 1–4

Warsztaty, z dopasowanymi poziomem, a w tym osobne zestawy zadań i ćwiczeń przygotowane dla młodszych i starszych klas.

Doświadczeni prowadzący i pełny sprzęt

Zajęcia prowadzą doświadczeni edukatorzy Pan Tablet. Zapewniamy wszystkie materiały i sprzęt – tablety, aplikacje i pomoce dydaktyczne przywozimy bezpośrednio do szkoły.

Elastyczny wybór tematu i terminu

Warsztaty odbywają się w formie pojedynczych spotkań lub cyklu zajęć. Nauczyciel wybiera temat i czas trwania, a my dostosowujemy scenariusz do aktualnych potrzeb klasy i planu lekcji.

Odkryj tajemnice ludzkiego ciała z AR

Warsztaty wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość, dzięki której dzieci odkrywają budowę i funkcje ludzkiego ciała w sposób interaktywny. Za pomocą aplikacji AR uczniowie mogą zobaczyć narządy, układy i procesy zachodzące w organizmie, co pozwala im łatwiej zrozumieć trudniejsze zagadnienia biologiczne i zdrowotne. Warsztaty uczą także zasad higieny osobistej i dbania o zdrowie, kształtując właściwe nawyki już od najmłodszych lat. Zajęcia rozwijają ciekawość, koncentrację oraz umiejętność samodzielnego uczenia się.

  • Dla kogo: klasa 1 szkoły podstawowej
  • Cena: od 30 zł/za dziecko
  • Czas zajęć: 90 minut
Zarezerwuj warsztaty

Warsztaty OSMO: Kształty i Kodowanie

Temat 1: Twórz niesamowite kształty z Osmo Tangram

Warsztat rozwija kreatywność i logiczne myślenie poprzez układanie kształtów i figur z bloków modułowych Osmo Tangram. Dzieci analizują i rozwiązują problemy, tworząc obrazy, co stymuluje wyobraźnię oraz rozwija zdolności przestrzenne – kluczowe w matematyce i naukach ścisłych.

Temat 2: Zostań małym programistą! Odkryj świat kodowania z Osmo Coding

Podczas zajęć uczniowie poznają podstawy programowania w formie zabawy. Tworzą sekwencje poleceń, ucząc się myślenia algorytmicznego i rozwiązywania problemów krok po kroku. Kodowanie rozwija analityczne i krytyczne myślenie, a także daje dzieciom satysfakcję z tworzenia własnych gier.

  • Cena: 30 zł / dziecko
  • Czas trwania: 90 minut
  • Dla kogo: Klasa 2 szkoły podstawowej
Zarezerwuj warsztaty

Zostań twórcą gry i odkryj moc kreatywności!

Kreatywność, zabawa i technologia w jednym – warsztat z Bloxels to szansa dla uczniów na stworzenie własnych gier, postaci i światów. Dzieci rozwijają wyobraźnię, ucząc się projektowania, planowania i rozwiązywania problemów w praktyczny sposób. Tworząc własne historie i mechanikę gier, doskonalą nie tylko twórcze, ale także analityczne myślenie. Zajęcia uczą współpracy, podejmowania decyzji oraz adaptacji, a przede wszystkim pozwalają dzieciom zobaczyć, jak powstaje gra od pomysłu po gotowy projekt.

  • Cena: 45 zł / dziecko
  • Czas trwania: 135 minut
  • Dla kogo: Klasy 3–4 szkoły podstawowej
Zarezerwuj warsztaty

Szczegóły zajęć

Ikona kroku

Czas trwania warsztatów

Warsztaty trwają od 90 do 135 minut w zależności od wieku i tematu zajęć. To wystarczająco długo, by uczniowie zdążyli poznać nowe technologie, zrealizować zadania i cieszyć się efektami swojej pracy.

Ikona kroku

Forma prowadzenia

Zajęcia mają charakter praktycznych warsztatów – dzieci pracują z tabletami i aplikacjami edukacyjnymi, rozwiązują zadania indywidualnie i zespołowo, ucząc się poprzez zabawę, eksperymentowanie i twórcze działanie.

Ikona kroku

Miejsce prowadzenia warsztatów

Warsztaty odbywają się bezpośrednio w szkołach. Nauczyciel nie musi organizować wyjazdu, wystarczy sala lekcyjna lub pracownia, a resztą zajmuje się nasz zespół.

Ikona kroku

Organizacja i materiały

Zapewniamy pełne zaplecze organizacyjne – przywozimy tablety, zestawy materiałów i wszystkie potrzebne pomoce. Nauczyciel wybiera jedynie termin i temat warsztatów, a my dbamy o całą resztę.


Zarezerwuj warsztaty

Rozwijamy talenty uczniów

i wspieramy ich w odkrywaniu kreatywności,

logicznego myślenia oraz bezpiecznego korzystania

z nowych technologii.

Warsztaty, które uczą, bawią i wspierają rozwój uczniów

  • Rozwój kreatywności i wyobraźni
    Dzieci tworzą własne modele 3D, kształty czy gry – to pobudza ich fantazję, uczy twórczego myślenia i pokazuje, że technologia może być narzędziem do zabawy i ekspresji.
  • Logiczne i algorytmiczne myślenie
    Zajęcia z Tangramem i Codingiem rozwijają analizę, porządkowanie informacji i naukę sekwencji. Uczniowie zaczynają rozumieć podstawy programowania i matematyczne zależności.
  • Wzmacnianie koncentracji i samodzielności
    Praca z aplikacjami i tabletami wymaga skupienia, cierpliwości i samodzielnego działania, a to przekłada się na lepsze radzenie sobie na lekcjach i w codziennych zadaniach.
Umów zajęcia z tabletem

Najczęściej zadawane pytania

Dla jakich klas przeznaczone są warsztaty?

Warsztaty są dostosowane do wieku uczestników:

  • Klasa 1 – „Odkryj tajemnice ciała” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (AR).
  • Klasa 2 – dwa tematy do wyboru: kreatywne układanki Tangram oraz podstawy programowania z Osmo Coding.
  • Klasy 3–4 – tworzenie własnych gier i postaci w aplikacji Bloxels.
Ile trwają zajęcia i jaka jest ich cena?
  • Klasa 1 i 2 – 90 minut, cena 30 zł za dziecko.
  • Klasy 3–4 – 135 minut, cena 45 zł za dziecko.
Co dzieci zyskują dzięki warsztatom?
  • Rozwijają kompetencje cyfrowe i uczą się bezpiecznego korzystania z tabletów.
  • Kształcą logiczne myślenie i spostrzegawczość poprzez układanki i kodowanie.
  • Pobudzają kreatywność i wyobraźnię, tworząc własne gry, historie i animacje.
  • Uczą się pracy zespołowej i wspólnego rozwiązywania problemów.
Czy szkoła musi zapewniać sprzęt?
Nie. Cały potrzebny sprzęt – tablety, aplikacje edukacyjne oraz dodatkowe materiały – zapewnia nasz zespół Pan Tablet. Nauczyciel wskazuje jedynie termin i salę, w której odbywają się zajęcia.
Czy warsztaty wpisują się w podstawę programową?
Tak! Każdy warsztat jest zaprojektowany tak, aby wspierać realizację treści podstawy programowej – od nauki o budowie ciała, przez rozwój kompetencji matematycznych i algorytmicznych, aż po umiejętności narracyjne i kreatywne w klasach starszych.
Czy warsztaty są prowadzone przez nauczycieli?
Zajęcia prowadzą doświadczeni edukatorzy pracujący z dziećmi, którzy mają doświadczenie w wykorzystaniu multimediów w edukacji. Przed zajęciami ustalamy wszystkie szczegóły z nauczycielem.

Zarezerwuj kreatywne zajęcia z tabletami

w Twojej szkole

  • Dla rodziców
  • Dla nauczyciela
  • Oferta
  • Współpraca
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt

Już dziś umów pierwsze

zajęcia pokazowe z Panem

Tabletem

Umów się na zajęcia

KONTAKT

533 100 780

biuro@pan-tablet.pl

DANE FIRMY

PAN-TABLET Sp z o.o.

Ul. Polna 78/4

55-093 Kiełczów

© 2025 PAN TABLET
Polityka prywatności
Realizacja: NOVEO - Agencja interaktywna
Polityka cookies

Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie są apetyczne ale służą jedynie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.

Funkcjonalne Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}